12+1 bombe calorice gata sa explodeze in farfurie. Ce alimente trebuie sa mancam cu moderatie

NUTRITIE
SPORTIVI
Contact rapid
0740.274.753 (Orange)
0722.277.884 (Vodafone)
0762.683.193 (T-mobile)
CONTACTEAZA-NE>
VREAU CONT
COSUL TAU
Produse in cos 0
RON
VEZI COS CUMPARA ACUM
inapoi
12+1 bombe calorice gata sa explodeze in farfurie. Ce alimente trebuie sa mancam cu moderatie
Nutritie sportivi
>
12+1 bombe calorice gata sa explodeze in farfurie. Ce alimente trebuie sa mancam cu moderatie

Ne plac, sunt gustoase sau dau savoare mancarii, dar sunt adevarate pericole care ne pandesc... din farfurie. Principalul defect al acestor alimente este ca sunt pline de calorii, ca si de carbohidrati, grasimi si alte elemente nutritive care, asimilate in cantitate moderata sunt benefice organismului, dar daca ai trecut de limita esti prima si cea mai importanta victima a lor. Iata care sunt acele alimente pe care trebuie sa le consumam intotdeauna cu moderatie (daca nu ne simtim in stare sa renuntam definitiv la ele).

1. Branzeturile procesate

Acestea contin in general peste 40% grasime, iar unele sortimente au si foarte multa sare. In aceasta categorie sunt incluse branza topita, cascavalul sau branza de burduf.

2. Mezelurile procesate

Fereste-te de orice produs din categoria mezeluri - sunca, salam, carnati, crenwursti - deoarece contin extrem de multe grasimi.

3. Untul si margarina

Si aceste doua produse contin multe grasimi si implicit multe calorii. Cel mai bine ar fi ca aceste alimente sa nu faca parte din alimentatia ta, sa uiti pur si simplu ca exista sau sa le consumi foarte rar.

4. Laptele integral si iaurturile cu fructe


Laptele cu procent mare de grasimi este inamicul siluetei, la fel si iaurturile cu fructe care contin mult zahar sau indulcitori periculosi. Mananca mai bine iaurt simplu si fructe separat.

5. Painea alba (si nu numai ea)


Nu doar painea de culoare alba este periculoasa. Verifica foarte atent etichetele, pentru ca de cele mai multe ori painea asa-zis „neagra” are foarte multa faina alba sau pur si simplu un colorant sintetic, „caramel”.

6. Pizza

Pizza gatita dupa retete italiene este foarte sanatoasa si cu putine calorii, insa pizza comercializata in marile magazine este plina de calorii. Magazinele fast-food au inlocuit ingredientele proaspete cu unele ce contin conservanti, rezultand astfel o pizza foarte bogata in calorii si substante toxice pentru organism.

7. Produsele de patiserie

Multe persoane s-au obisnuit sa consume produse de patiserie. Dar pateurile au foarte multe calorii, aproximativ 300 kcal/100 grame, iar ca valoare nutritiva contin numai glucide si grasimi. In plus, consumand in mod constant produse de patiserie, in timp vei avea o lipsa de vitamine si minerale in organism.

8. Produsele fast-food

Hamburgerul, saorma, hot-dogul sau cartofii prajiti, intr-un cuvant produsele fast-food, sunt adevarate bombe calorice. Acestea au un continut mare de grasimi si carbohidrati rapizi, cu densitate calorica mare. Consumate foarte des, aceste alimente au drept consecinta supraponderalitatea si apoi obezitatea.

9. Supele instant

Supa preparata acasa, cu multe legume, zarzavaturi si carne slaba, este excelenta pentru o alimentatie sanatoasa. Din lipsa de timp, insa, multi „apeleaza” la supa instant, mult mai usor de preparat, dar deloc sanatoasa. Aceasta contine un numar mare de grasimi periculoase, conservanti artificiali si foarte multa sare, extrem de periculoasa pemtru organism.

10. Popcornul

Floricelele de porumb preparate acasa sunt mai sanatoase deoarece au putine calorii daca sunt preparate in ulei putin si cu putina sare. In schimb, popcornul din magazine contine zahar, sare si grasimi care tripleaza numarul de calorii.

11. Sucurile dulci

Nu doar anumite alimente contin foarte multe calorii, ci si unele bauturi racoritoare. Asadar, evita pe cat posibil sa bei sucuri dulci, care contin foarte mult zahar. Pentru a nu acumula kilograme in plus, axeaza-te pe sucuri naturale 100% sau pur si simplu pe apa plata. Si ceaiurile imbuteliate din magazine sunt „pline” de zahar. Astfel, o sticla de 500 ml are aproximativ 400 de kcalorii, la fel ca un suc obisnuit. Chiar daca vei bea o sticla de ceai imbuteliat pe parcursul unei zile intregi, caloriile se depun la fel ca si cand il bei dintr-o data.

12. Berea

O bere contine foarte multe calorii, aproximativ cat o paine la o masa, iar cocktail-urile din bauturi alcoolice sunt adevarate bombe calorice pentru organism.

13. Frisca instant pentru cafea


Desi se pune foarte putina frisca instant in cafea, de fapt, acele lingurite pe care le bei pe timpul zilei adauga aproximativ 200 de calorii la aportul zilnic, ca si grasime, echivalentul unei bucati destul de mari de unt.

 

P.S. Chiar daca nu i-am inclus in aceasta lista, e de la sine inteles ca si cartofii prajiti ingrasa, fiind considerati printre cele mai nesanatoase alimente.


Data: 2015-06-25 Ora: 13:27:57
Sursa: antenasatelor.ro
Autor: Publicat in Diete
SUS
<
x
VREAU CONT
COSUL TAU
Produse in cos 2
1200 RON
VEZI COS CUMPARA ACUM
x
x
Contact rapid
0740.274.753 (Orange)
0740.274.753 (Vodafone)
0740.274.753 (Cosmote)
Consultanta gratuita...