Exercitii pentru un posterior ferm

NUTRITIE
SPORTIVI
Contact rapid
0740.274.753 (Orange)
0722.277.884 (Vodafone)
0762.683.193 (T-mobile)
CONTACTEAZA-NE>
VREAU CONT
COSUL TAU
Produse in cos 0
RON
VEZI COS CUMPARA ACUM
inapoi
Exercitii pentru un posterior ferm
Nutritie sportivi
>
Exercitii pentru un posterior ferm

Daca visezi la un posterior bombat si ferm trebuie sa te apuci de sport. Cu putin efort, vointa si exercitii care lucreaza muschii fesieri vei avea un fund apetisant si vizibil tonifiat.


Iata cele mai bune exercitii pe care le poti face pentru a-ti intari muschii fesieri:
 sport herbalife bucuresti
Exercitiul 1
Stai pe podea sprijinita in genunchi si palme. Ridica piciorul drept indoit pana la nivelul soldului, apoi intinde-l. Repeta miscarea de 10 ori pentru fiecare picior.
h24 herbalife bucuresti
Exercitiul 2
1. Din stand in picioare indoaie piciorul drept astfel incat talpa sa ajunga in spatele genunchiului de la piciorul stang.
2. Ridica apoi mana dreapta la nivelul umarului, iar pe cea stanga in sus pe langa cap.
3. Mentine pozitia mainilor si executa o intindere a piciorului drept in spate.
4. Readu piciorul drept in pozitia de start, indoit si cu talpa in spatele genunchiului stang.
5. Repeta cate 15 miscari pentru fiecare picior.
energizante herbalife bucuresti 
Exercitiul 3
1. Stai cu picioarele apropiate si genunchii usor indoiti.
2. Plaseaza mainile pe genunchiul stang si tine ridicat calcaiul piciorului drept (cum ai sta pe varfuri).
3. Apoi intinde piciorul drept intr-o parte si revino cu el in pozitia initiala.
4. Executa aceasta miscare de 10 ori pentru fiecare picior.
dieta herbalife bucuresti
Exercitiul 4
1. Stai dreapta, calcaiele usor apropiate, varfurile picioarelor indreptate inspre exterior si cu mainile in sold.
2. Indoaie foarte putin genunchii apoi ridica-te pe varfurile picioarelor.
3. Mentine aceasta pozitie pentru 5 secunde, apoi revino in pozitia de start.
4. Repeta miscarea de 15 ori.
fitness bucuresti herbalife
Exercitiul 5

1. Stai culcata pe podea.
2. Ridica picioarele astfel incat sa unesti talpile (precum broastele). Mainile raman pe langa corp.
3. Intinde picioarele si departeaza-le in exterior cat de mult poti, dupa care adu-le in pozitia initiala.
4. Repeta miscarile de 15, apoi poti inversa ordinea (picioare departate, pozitia broasca, picioare intinde pe podea) si sa le repeti de inca 15 ori.

Autor: eva.ro


Data: 2017-04-13 Ora: 11:43:47
Sursa: eva.ro
Autor: eva.ro
SUS
<
x
VREAU CONT
COSUL TAU
Produse in cos 2
1200 RON
VEZI COS CUMPARA ACUM
x
x
Contact rapid
0740.274.753 (Orange)
0740.274.753 (Vodafone)
0740.274.753 (Cosmote)
Consultanta gratuita...